وزیر صمت: قانون و نهاد قانون‌گذاری برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است

20:10 - 11 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۲۶۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صمت: قانون و نهاد قانون‌گذاری برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است
وزیر صمت با حضور در شعبه اخذ رای در شهرک صنعتی عباس آباد، گفت:  قانون و قانون‌گذاری و نهاد قانون‌گذاری برای جمهوری اسلامی بسیار با اهمیت است.

خبرگزاری میزان - عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت معدن و تجارت با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد ( جنوب استان تهران) در انتخابات شرکت کرد.

وزیر صمت در شعبه اخذ رای در شهرک صنعتی عباس‌آباد، گفت: این روز مبارک را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم. جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد از بدو تاسیس انتخابات را داشته باشد، همه ملت ها این افتخار تعیین سرنوشت را ندارند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی محصول خون شهداست و محصول تلاش‌ها و زحمات همه کسانی است که جان و مال خود را برای سربلندی آن داده‌اند. قانون و قانون‌گذاری و نهاد قانون گذاری برای جمهوری اسلامی بسیار با اهمیت است.

علی‌آبادی همچنین با تاکید بر اینکه حضور پر شور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح می‌تواند پایه‌های نظام را محکم کند، گفت: از تمام مردم به خصوص از صنوف، صنعت‌گران و فعالان اقتصادی دعوت می‌کنم در این انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین می تواند راه را برای ما تسهیل و یا سخت‌تر کند لذا انتخاب اصلح می‌تواند به ما کمک کند، و این فرصتی است که از دست دادن آن زیان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *